Barbackaridning

Eftersom Caga blev vaccinerad igår så ville jag bara jogga henne lite lätt idag utan att hon blev flåsig. Så jag valde att rida henne barbacka, mest i skritt men också korta travpass. Gjorde lite halter, öppnor, slutor och väldigt många skänkelvikningar. Hon var superfin! Avslutade med lite skritt ute. Tror Caga var mer än nöjd för hon frustade så glatt så :) hon var verkligen trevlig att rida idag, blev väl dock lite tjafsig bitvis men överlag var hon kanonfin. Ska planera in en träning eller två med Marina tills den veckan efter jag varit i turkiet, för helgen senare ska jag tävla :) då vill vi vara lite redo för det :)

Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

ja precis, förhoppningsvis går de ganska lätt att jobba bort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback