Catago "dressyrskydd"



PLUS
Bra pris
Snygga
Bra kvalité (än så länge iaf)
Otroligt lätta att borsta/skölja av

MINUS
Lite konstiga i storlekarna
Fastnar mer än gärna smuts i kardborren trots att man satt på dem bra

 

Jag gillar dessa skydden otroligt mycket. jag letade ganska länge och visst fanns det många snygga som jag avr sugen på men inga som jag direkt ville lägga så mycket pengar på. Jag tycker det är på tok för mkt med 1000 kr paret, iaf för min budget och med tanke på att jag rider och tävlar på så pass låg nivå så känns det onödigt. Tror jag betalade 849 kr för alla 4 hos Charlie´s på Eurohorsemässan :) är otroligt nöjd med dom iaf, lättanvända och lätta att göra rent vilket var stora prion på min lista. Sen sitter de otroligt bra och verkar sköna vilket självklart är det viktigaste. Caga verkar gilla dom också, dom ger väldigt bra stöd och skydd för hätar som gärna stryker sig (vilket Caga gör ganska kraftigt fram). Jag har mina i svart som ni ser på bilden nedan, egentligen är vita snyggast men eftersom Caga är vit så tyckte jag svart blev snyggast på henne :) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser det också som en hjälpmedel, inte för att stjälpa utan för att stärka! :)

Postat av: Matilda

sv: Ja det ska bli kul att se =) Du har ju så vacket häst så vill se mer av den =)

Jo klart man följer bloggen, den är ju toppen =)

2010-05-17 @ 21:55:54
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback