HISS OCH DISS

DISS
  • Det otroligt kalla vädret, hallå det är maj. Det är inte okej att behöva ha tjocka jackor och halsduk när man ska till stallet
  • Inga tävlingar som passar just nu, det är överlag otroligt dåligt med tävlingar i LB:1 och LA:1, hoppas jag i slutet på året kan känna mig lite redo för LA:3 osv också, det öppnar lite fler datum och möjligheter
  • Typ inga löv på träden, i början på förra maj var det helt GRÖNT! Då menar jag verkligfen helt grönt

HISS
  • Det har varit, och jag hopaps det fortsätter så tillräckligt torrt för att hoppa och konditionsträna i Dala, tjockismage = bort
  • Caga börjar bli sig själv igen efter vår svacka, dock är hon fortfarande lite knepig
  • För alla duktiga ryttare i stallet som man kan få riktigt bra och givande träningar av för en ganska billig peng
  • Hästarna får vissa dagar möjlighet att gå i gräshagarna igen, vilket är otroligt uppskattat såklart

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Aw, vad gulligt sagt! Blev jätteglad av din kommentar! :)

Postat av: ASTRIDS TRÄNING - ny tävling i bloggen!

SV: tack så mycket, dock så kändes det faktiskt värre än vad resultatet och filmen visar :P

2010-05-09 @ 19:33:52
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Emily

Håller fullkomligt med dig!

Jag & Prins börjar med hitta tillbaka på dressyrbanan igen, känns kul! Hade varit kul att hälsa på er snart men jag hinner ju aldrig på helgerna nu framöver :/ mupp!

2010-05-09 @ 21:38:17
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback