JAG VILL TÄVLA

Precis som rubriken lyder, jag vill verkligen tävla just nu. Är så otroligt sugen så det finns inte. Det finns dock inga tävlingar och det har inte funnits på ett bra tag heller. Suck! Det är det tråkiga med dressyr, speciellt när man inte vill rida högre än LA:1 helst. Blä. Japp jag är lite negativ nu, men det är bara för att det har varit söndag och jag blir så sugen på att tävla när jag ser andra tävla :P men efter Turkiet blir det förhoppningsvis 6/6, det lät dock tveksamt nu för pappa skulle kanske bort??? :O så jag får se, funderar på om jag ska försöka fjäska med Oliver, kan funka faktiskt. Dock måste han ju vara där då och se mina mindre bra resultat kanske :P men jag får väl överleva det :) jag behöver verkligen börja köra själv nu, måste öva lite! Allt blir så mycket lättare om man kan köra själv, för någon som kan följa med finns det typ alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback