Mys!

Idag ska det bli mys i massor med min lilla ängel :) tänkte dessutom rida ut idag för det behövs nu känner jag, hon har gått ganska mycket i manegen pga vädret. Dessutom har hon varit så himla fin på sista tiden ockå så hon förtjänar lite extra skoj :) så jag tänkte mest chilla idag och pyssla om henne lite extra. Det får dok bli lite senare i stallet då jag är hos mormor fortfarande och tänkte stanna och äta här iaf :) Hon uppskattar sällskpet så mkt så det är det värt.

Anledningen till det extra myset beror också på att jag snart åker bort, vilket ska bli hur härligt som helst, men det innbär att jag är borta i ca 9 dagar och sen är det måndag= ingen ridning för min del så 10 dagar utan ridning vill säga :( Buhu! Det finns helt klart nackdelar med att vara borta. Kan vara så att jag kikar upp på måndagen iaf för att bara pussa lite på henne, chansen är stor att jag inte kan hålla mig, dock kommer jag behöva plugga röven av mig när jag kommer hem så jag får se! 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det hoppas vi också! En med lite mindre "rödhårigt" temprament en min lilla tjej, haha ;)

Postat av: Johanna

SVAR - Jo, det är sant.. Men det sopas mycket i stallet och då flyger det upp i luften =/

Knepigt..

2010-05-18 @ 11:03:50
URL: http://hoppryttarinnan.se
Postat av: Matilda

Gud vad fin bild =)



sv: Tack =)

Var så lite du, gillar den så :P

2010-05-18 @ 11:32:25
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Annnnaaaa'

super söt pålle ! =)

2010-05-18 @ 19:21:41
URL: http://koukila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback