Veckoplanering

Så nu hoppas jag kunna komma igång och blogga ordentligt igen :) Tänkte iaf starta med en veckoplanering för den kommande veckan. hoppas jag kan hålla den, beror ju lite på hur hon känns eftersom jag inte ridit på 11 dagar :O men hon har varit i goda händer så det ska nog inte vara några som helst problem hoppas jag :)

V. 22
Måndag: Ridskolan/dressyr
Tisdag: Dressyrpass eller lektion för Amanda
Onsdag: Dressyrpass eller lektion för Amanda
Torsdag: Rida ut, relativt mycket galoppjobb men mest lek och bus
Fredag: Hårt dressyrpass
Lördag: Kortare avcheckingspass i paddocken (max 15-20 min) + skritta ut
Söndag: Tävling simlångsdalen :)


Beroende på när Amanda kan så kanske jag får ändra om lite grann :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Rolig vecka =)

Rolig att du är tillbaka nu xD

Postat av: M L I

sv: Åh Acacio är fin! :D

Mitt halvblod är efter Levantos och ue. Kaliber.

2010-05-31 @ 18:09:16
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback