göteborg horse show

Bokade biljetter till fredagen igår :) går fredag eftermiddag med mamma och pappa. Kommer nog bli trevligt. Hoppas kunna få hjälp med lite pengar till mässan, samt att det är väldigt trevligt att dom sällskapar och försöker visa intresse trots att hästar inte direkt är deras favoritsysselsättning ;) mamma brukar iofs tycka att det är mysigt och pappa är alltid relativt imponerad när han får se live. Så det blir nog väldigt trevligt :)

Sen hoppas jag att Amanda ska svara på mitt sms, tänkte boka biljetterna för lördagen också. Det börjar bli lite brådis, dom går ju ganska snabbt. Lördagen går jag alltså med Amanda, hon är lika shopping och prylgalen som jag så det kommer bli nice. Hon påstår sig kunna gå på mässan riktigt länge vilket låter kanon för det kan jag också.

Det kommer ett inlägg lite senare om vad jag planerar att shoppa (även om det är långt kvar jag vet).

Ska ni till göteborg horse show? Isf när?

Känns som om det kommer se ut såhär snart om det ska fortsätta snöa!


Kommentarer
Postat av: Emily

Vi ska nog dit fre-lör eller lördagen :) kommer nog stanna över natten och gå mässan på fredagen iallafall! ^^

Postat av: Matilda&Vicky

Vilken fin bild =)

2010-11-10 @ 08:17:29
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback