shopping

Det här är väl ungefär det jag tänkt köpa, hoppas på att få med det mesta hem. Får se lite hur mycket pengar jag har också. Självklart avgörande. :P


Ber omursäkt för den riktigt kassa bilden som är gjord i paint, beror på att jag sitter hos mormor. En bättre bild kommer upp vid ett senare tillfälle, när vi börjar närma oss februari.

Swarowski: Ska vara i svart läder med svarta pälor. Eftersom Caga är vit så är ett vitt ganska trist på henne.
Vardagsträns: Ett svart, med någon snygg remontgrimma (vilket alltid är lika omöjligt att hitta).
Senskydd: Nu när vi tänkte börja hoppa lite mer seriöst behöver vi nya skydd.
Mias dressyrschabrak: Vill ha de med lite "glattare" undersida (eftersom Caga fäller mycket, hela tiden), i svart/grått/blått. Kommer nog bli ett par st iaf.
Mias lindor: Vill ha lindor + paddar, som matchar schabraken.
Pikeur cindy: Älsar mina svarta och kan inte använda dom hela tiden, vill ha ett par till, ett par gråa.
Tröjor: Vill ha en fleece från Kingsland och sen någon mer mysig tröja (kan dock vara vilket märke som helst, gillar dock den ovan som är från just kingsland)

Sen vill jag ha lite fler tunnare tröjor, handskar och lite smått och gott :) vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback