ridhus-kaos

Det var kaos i ridhuset igår, jag reda ganska sent på kvällen under den sista lektionen. Dom hade hoppning och det var lite extra folk med i gruppen, som ville hoppa. Det var hinder och hästar precis överallt. Blev inte mycket till ridning. Egentligen så skulle vi ha ridit ut, men det blåste storm, regnade småspik och var nattsvart ute. Inte Cagas eller mitt favoritväder, Caga spänner sig och är rädd för precis allt, hon höll på att slänga av mig 3 ggr bara på väg till ridhuset.

Väl i ridhuset var det som sagt allmän kaos, hängde på lite delar av lektionen. Red barbacka så det blev ingen hoppning för min del, men vi travade och galopperade över lite bommar. Det flöt på bra, och Caga verkade tycka att det var ganska skön omväxling. Där i mellan så red jag lite dressyr, nästan bara skritt med lite trav. Hon var kanonfin! Idag blir det till att skritta fram ute, rida ett pass i ridhuset samt skritta av ute så hon får lite mer omväxling, för idag lyser solen!

Kommentarer
Postat av: Emily

Verkligen riktigt äckelväder igår! :S Trodde huset skulle blåsa bort när jag gick och la mig xD

Postat av: Olivia

Sv: Tack!

När jag kollade igår så hade det kommit upp fasta tider :)

2010-10-23 @ 16:09:05
URL: http://oliviagovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback