svensk ridsport

Var på Svensk ridsport i lördags för att inhandla lite smått och gott samt en ny vinterjacka. har länge övervägt vad jag ska välja och till slut blev det MH Forest rider jacket, egentligen bara för att jag älskar längden och "formen" på den. Den är smidig, lagom tjock och sitter snyggt och figurnära trots att det är en vinterjacka. Så jag dissar kingsland även i år och är helnöjd med mitt val. Dock är jag lite förbannad över att den inte finns i svart (varför inte, den vanligaste färgen någonsin) men valde därför den marinblå :) Kom även hem med nya sporrar, sporremmar och en ny nummerlapp.


Dålig bild, men det får ni överleva :)


Kommentarer
Postat av: Emily

Härmis! :D Jag har den bruna hihi. Underbar jacka kan jag säga som använt den i snart två veckor nu ^^

Postat av: Emily

sv: Ja vi kommer vara skitsnygga tillsammans ^^ Såg den i katalogen i somras på falsterbo och ba "DEN SKA JAG HA! fast i brunt.." och så blev det haha, inte ofta jag gör så, jag brukar hinna ändra mig hundra gånger som du kanske vet ^^

Ja det måste vi! Evigheter sedan nu :(

2010-10-18 @ 13:26:47
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag kommer gärna! ^^ Och så får du ta och hälsa på när våran paddock är klar och jag har en sadel till Prins med haha ;D Han har blivit så pigg! Och galoppen är megafin O_O längtar så tills paddocken är klar, det ska nog inte dröja allt för länge eftersom han är och gräver i den just nu.. vå går bara hålla tummarna för att den blir bra med! spännande

Men du, jag skulle kunna komma rätt snart :) beror på när du kan förstås!

2010-10-18 @ 13:46:30
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Emily

Ok :) Trevligt! Men typ andra-tredje veckan i november kanske då :) Usch vad nära nobember är :O

2010-10-18 @ 14:45:27
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback