taggad

Är sjukt taggad till tävlingen i helgen, då ska vi till Partille RK. Är dels taggad pga att Caga känns så galet fin just nu (och jag rider som jag ska) men också för att det var sjukt länge sedan vi tävlade. Snart är ju tävlingssäsongen slit dessutom. Riktigt tråkigt! Dock ska jag försöka mig iväg på någon hopptävling närmre vintren, mest för skojs skull och för att det är trevligt att få tävla lite längre :) men jag får se, allt beror på Caga!

Idag blir det som sagt ett lättare dressyrpass i manegen, lite jogging och lösgörande samt lite övning på vissa delar från programmen. Men det blir ett ganska kort och lätt pass idag. Sen imon får hon en välförtjänt vilodag :) tänkte slänga in lite ovisade bilder ikväll också. :)

Kommentarer
Postat av: michelle

åh lycka till :D

vad är det för klasser ? :)

Postat av: Olivia

Sv: Ja, jag tycker det är mycket bättre att tänka så än att sätta press på sig själv och vara nervös. Då förstörs ju (åtminstone för mig) det som är viktigast vid tävling, att ha roligt :)

2010-10-19 @ 22:28:24
URL: http://oliviagovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback