gårdagens dressyr var fördjävlig

Fy vad dåligt det gick. Det hade egentligen inte behövt gå så dåligt om omständigheterna hade varit annorlunda men det var helt galet. Caga var ganska motig och väldigt jobbig i vänstersidan men inte överdrivet. problemet var att det var två barn från ridskolan som skulle hoppa = massa hinder överallt. Sen var vi tydligen där samtidigt som alla andra. Tror vi var som mest 10 ekipage i manegen = okoncentration och omöjligt att göra det man vill. Allt blev pannkaka och jag kände mig som jordens mest värdelösa ryttare. Men det är bara att bortse från gårdagen och gå in med nya positiva tankar inför dagens ridpass. Tänkte faktiskt rida ut med lite avslut i manegen bara för att få en bättre känsla än igår. :) sen blir det träning för Amanda imon.


Otroligt gammal bild på mig och min fining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback