regn, regn, regn

Trotsade vädergudarna och begav mig ut på en joggingrunda, mest för att jag verkligen hade bestämt mig idag. Blev dock bara ca 4 km, dels för att det verkligen öste ner men också för att jag fick så fasligt ont i mitt ben (det som jag bröt för ett par år sedan), antagligen pga överansträningning. Känns som om det kommer fortsätta vara såhär underbart upplyftade och mysigt väder så i slutet på veckan tänkte jag pallra mig till sportlife och fixa ett gymkort :) sen ska det bli fys, zumba och afro-dans för hela slanten. Är huuur taggad som helst! Danni here we come.

Snacka om att jag saknar att springa i det här vädret medden här utsikten.
Suck, det är bara 8-9 månader kvar till sommaren. :D yeah!

Kommentarer
Postat av: Emily

Du har ju helt underbara joggingvägar med! Jag får bara titta på grus och granar.. inte så omväxlande eller vackert som havet <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback