åh snart...

...är det äntligten dax för göteborg horse show + eurohorse. Jag längtar så jag tror att jag kommer dö. Jag älskar kombinationen att se ridsport i världsklass och att kunna shoppa loss! Vill ha februari nu, precis nu. En av de bästa händelserna på året enligt mig, dessutom har jag faktiskt sparat en del pengar under året så jag har en del att shoppa för iaf. Tänkte lägga in min shoppinglista igen, mest för min egen skull.

Vad jag ska köpa, i ordning efter prioritit:
  1. Mias schabrak två st, grått samt svart eller blått
  2. Ridbyxor, Pikeur gråa/blå
  3. Kingsland-fleece
  4. Skydd som fungerar i terrängen
  5. Swarovski-pannband, svart (svart läder + svarta pärlor)
  6. Tjocktröja (ev.kingsland)
  7. Ett par pikéer + t-shirtar
  8. Mias lindor + paddar (matchande till schabraken)
  9. Svart vardagsträns, remont

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag längtar också ihjäl mig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback