blä för plugg

Idag har jag så mycket plugg att jag valde att lämna Caga i Sandras händer, vilket faktiskt känns riktigt bra. Jag blir alltid så stressad när jag vet att jag måste plugga, vilket gör mig stressad och det gör ju såklart Caga stressad. Jag rider heller inte speciellt bra när jag är otroligt stressad som jag är nu, har tenta på tisdag och började lite smått igår. Så det är snällare för Caga att slippa mig idag. Imon ska jag försöka rida ut, Sandra sa att Sabinas äng var underbar just nu :) så jag hoppas att det inte börjar regna ikväll. Blir troligtvis ridhuset för Caga idag. För mig är det inget problem att lämna henne till Sandra, för noggrannare och mer omtänksam människa får man leta efter. Caga är i bra mycket tryggare händer än vad jag skulle ha varit idag :)


Snygg, snygg!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jaa, det borde vara förbjudet ;) Men sådana där fina vinterbilder är inte heller fy skam ju! Klokt att inte stressa i stallet utan att ta en hästledig dag istället:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback