dag 4 - det här finns i min ryktlåda

Idag finns det mesta i min ryktlåda, allt ifrån borstar, till bomull, salvor, glansspray, handduk osv. med andra ord så finns typ allt i min ryktlåda, allt som jag har insett är smidigt att ha där, finns där. Så nu är den egentligen överfull och behöver rensas, och städas. Dock brukar det bli så att jag behåller det mesta, eller ställer in det i skåper tillfälligt för att sedan åter lägga det i ryktlådan.

Tanken är att jag ska byta ut mina slitna och välanvända borstar till Borstiq Farm, då jag gilalr dem jag använt och endast hört gott om dom :)


Hoppas på några av dem här i min ryktlåda snarast!

Kommentarer
Postat av: Emily

Din ryktväska var en ren djungel ju! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback