dag 8 - min hästs vardagsoutfit

Beror lite på årstid och ändamål, samt vad som är rent faktiskt. Men en typisk Caga-outfit ät troligen:

Svart sadel (dressyr eller hopp)
Svart träns (remont eller aachennosgrimma)
Svart, grått eller marinblått schabrak
Svarta dressyrskydd eller svarta senskydd

Under vinterhalvåret har hon också ett svart eller ett grått länd-/skrittäcke. Jag försöker dessutom matcha så bra jag kan, så ofta kör även jag marin/svart/grått/vitt. Snyggast så.


Såhär kan vi se ut :)



Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Sv: Du anar inte hur glad jag blev av din kommentar.. Jag uppskattar verkligen det du skrev och blir bara mer peppad att fortsätta blogga, tack vare läsare som dig. Det värmer så himla, himla mycket och TACK så jättemycket!! Jag ska försöka fortsätta och bli ännu bättre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback