en miljonare?

Ibland kommer frågan hur mycket man faktiskt älskar sin häst. Sen har jag också fått frågan flera ggr om jag skulle ha bytt bort min häst om någon stod där med en galet fin häst och var villig att byta. En häst som man vet att man kan gå långt med och som man kan bli framgångsrik med. Det kan vara ganska lockande, speciellt om man har en häst som Caga som är riktigt fin men som helt enkelt inte vill ge sig på tävling, utan som blir totalt stendöd och långsam. Men varje gång påminner jag mig själv om min underbart fina, snälla och mysiga häst. Tjejen som gör varje vardag till en alldeles speciell dag. Jag skulle aldrig kunna byta bort min häst, inte mot vilka framgångar som helst. Hur viktiga är framgångar för er? Skulle ni kunna tänka er att byta er häst mot en mycket bättre?

Min stjärna!


Kommentarer
Postat av: Emily

Skulle aldrig byta bort mina älsklingar! Även om man så gärna skulle vilja ha en sån häst så skulle jag aldrig kunna göra det. Kanske märks av att bara kolla på mig & mina pållar haha, dressyrälskare med en övervuxen fejkponny och en pensionerad hopphäst :D:D men jag älskar dem som de är ^^

Postat av: Olivia

Verkligen inte! Det viktigaste är att trivas och ha roligt med sin häst i vardagen tycker jag :)

Underbar bild på Caga förresten, hon är fantastiskt fin!

2011-01-16 @ 23:37:00
URL: http://oliviagovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback