igår...

...var tanken att jag skulle rida ut men eftersom Marina och Maria skulle fota Mia uppe på en äng och undrade om jag ville följa med så gjorde jag det. Hade kameran med mig och det är lättare att få lite fart på kusarna om det är fler än en häst så att säga. Caga var den perfekta modellen, och gav den ena posen efter den andra. Så nu tänke jag ge er ett urval av de många bilderna. Alla bilder är totalt oredigerade, för det har jag inte hunnit ännu. Så bortse från eventuella gula fläckar och Mias svans/bakben här och var för dom skall beskäras och fixas till lite :)









Fler bilder vill tyvärr inte laddas upp men det kommer ett till inlägg lite senare!

Kommentarer
Postat av: Emily

Så fina bilder verkligen :) Har ni inte mer snö än så? Här är det minst 50 cm överallt och tjock skare :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback