tävlingsterminen

De flesta tävlingar har nu blivit ganska fasta men det är klart att det fortfarande kan ändras. Jag har dock gjort en liten planering över vilka tävlingar jag vill åka på, det kommer garanterat ändras flera ggr om om jag gillar att ha en plan i alla fall, något att försöka gå efter för att få lite struktur i tävlingar och träningar.

Jag försöker tävla högst varannan helg men ibland blir det ett par i rad, dock när jag vet att eventuella restider inte är så långa osv, men självklart kommer dagsformen att ses över vid dessa tillfällen. Jag tycker nämligen att hästen ska få chans att återhämta sig efter tävling och jag vill dessutom kunna rida lite "halv-slappt" och ha kul ett par dagar innan det är dags för hårdträning igen :)

Här kommer iaf den premilinära tävlingsterminen från v.1 till v. 39, kommer säkerligen tävla efter det också men det känns inte nödvändigt att planera riktigt så långt i förväg. Finns dessutom två alternativ, det enda som skiljer dem åt är vilken som blir den första fälttävlansstarten och någon tävling till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback