Uppdatering på min inköpslista

Min inköpslista till gbg horse show är som många vet redan milslång men det har nu tillkommit tre nya saker som faktiskt är några av de viktigaste.

Vad: Stigläder till dressyrsadeln
Önskemål: Svarta, mjuka och 140-150 cm långa :)

Vad: Dressyrgjord
Önskemål: Svart, mjuk och 55-60 cm lång

Vad: Fleccetäcke med hals
Önskemål: Inga direkt, det spelar ingen större roll hur det ser ut bara det fyller sin funktion. Snyggt är såklart ett plus.


Resterande av inköpslistan finns att se här:
Inköpslista

Kommentarer
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

sv: Önskar att jag också kunde åka till gbg och göra en massa roliga inköp!

Ja det är farligt när man gillar för många, svårt att välja. Tyvärr begränsar min plånbok mig annars hade detta kandar hängt hemma hos mig :) Shockemöhle gör snygga saker i bra kvalitet, men det kosat :)

Postat av: borasryttaren.blogg.se

super fin blogg =)

Kika gärna in hos mig =)

2010-02-23 @ 19:35:11
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!!

2010-02-23 @ 21:12:36
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback